ІСГС НААН
ПРО УСТАНОВУ
ГОЛОВНА
ПРО УСТАНОВУ
КОНТАКТИ
БІБЛІОТЕКА
ПОСЛУГИ
ПРОДУКЦІЯ

Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН

Автори
Балян А.В., Вергунов В.А., Криворучко І.М., Носенко Ю.М., Семеняка І.М., Каменщук Б.Д., Сінельник Л.М., Шейко К.І., Братчук Л.М.

Видавництво
ТОВ «ТВОРИ»
Рік видання
2019
Кількість сторінок
67

Огляд сучасних інструментів інтернет-маркетингу
Словник найбільш уживаних термінів інтернет-маркетингу
Список інтернет-спільнот з питань інтернет-маркетингу
← на головну
Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН
ЧИТАТИ
Замовити
Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН
Digital-маркетинг
ЧИТАТИ
Замовити
Наведено огляд сучасних інструментів інтернет-маркетингу, зокрема: методів пошукового просування сайту, контент-маркетингу, використання E-mail розсилок, просування в соцмережах, огляд програмних засобів тощо. Висвітлено їх переваги та недоліки.

Подано словник найбільш уживаних термінів інтернет-маркетингу, список рекомендованої літератури та інтернет-спільнот з питань інтернет-маркетингу.

Видання розраховане на науковців, менеджерів, маркетологів, керівників та спеціалістів агропромислового комплексу.
Вступ

Розділ 1
інструменти digital-маркетингу в маркетинго- війдіяльностінауковихустанов
Розділ 2
пошукова оптимізація наукового контенту сайту на прикладі сайтів аграрних наукових установ
розділ 3
e-mail розсилки як інструмент інтернет- маркетингу
Розділ 4
соціальні мережі як інструмент інтернет- маркетингу

Висновки та рекомендації
Додатки